Om de weg naar succes te bewandelen moet je eerst weten waar je naartoe wilt. Die stip aan de horizon bepalen. Maar wat is die stip? Elk doel vraagt om een eigen aanpak om die te behalen.
Elke campagne begint met een concept. Een goed concept trekt de aandacht van je doelgroep en laat blijvende indruk achter. Een campagne is meer dan een video of social media post. Het is een consistente merkervaring die gedragsverandering bij je doelgroep stimuleert. Revontuli communiceert jouw merkverhaal op een impactvolle manier door concepten en campagnes in te zetten. Dat doen wij volgens vier fasen.
Inventarisatie
We komen eerst tot de kern van de vraag. Wat wil je bereiken en wanneer ben je tevreden? We (her)formuleren het doel, de doelgroep en de gewenste uitkomst. We stippelen de route voor je uit.
Samen krijgen we het gewenste resultaat (weer) scherp.
Concept & campagne plan
Met dat gewenste resultaat voor ogen ontwikkelen wij een spraakmakend concept. Jij ontvangt een klaar-voor-gebruik campagne plan.
Er zijn veel keuzes op mediagebied en elke doelgroep heeft hun favorieten. Met een crossmediale aanpak zet Revontuli verschillende middelen en kanalen in die elkaar versterken.
Productie
We creëren de producten die we nodig hebben om de campagne uit te voeren. Denk aan een combinatie van video en fotografie, 2d-animatie, 3D-animatie, grafische vormgeving en drukwerk.
Wist je dat trouwens dat Revontuli een eigen studio heeft waar we elke set kunnen bouwen?
Lanceren & monitoren
Je hebt een pakket bruikbare producten waarin jouw merkverhaal is doorvertaald. Om deze ook bij je doelgroep terecht te laten komen, levert Revontuli een lanceer advies.
Wil je hier geen omkijken meer naar hebben? Dan nemen wij dit helemaal uit handen.