Vroeger werden brandmerken gebruikt om te laten zien welke ezel van wie was. Tegenwoordig laat je met branding nog steeds zien dat iets van jou is, maar dat gaat veel verder dan een logo of beeldmerk. Het is het uitstralen van je merkverhaal.
De kern van jouw merk is er al. Alles wat je doet, heeft die kern als reden. Maar hoe vertaal je die kern op een manier die anderen begrijpen? Een manier die onderscheidend is, de merkbekendheid vergroot en de merkwaarde uitstraalt? Daar zetten we branding voor in. Revontuli doet dat volgens vier fasen.
Inventarisatie
Om tot de kern van het merk te komen, (her)vormen we samen de kernwaarden, de missie, de visie en de directe doelen.
Branding strategie
Om die doelen te behalen, vormt Revontuli een branding strategie.
Dit klaar-voor-gebruik plan staat vol advies over welke producten en middelen je het beste in kan zetten.
Productie
In de productiefase wordt de strategie uitgevoerd. Jij ontvangt het vooraf afgesproken pakket met producten en middelen, klaar voor de digitale wereld of drukwerk.
Denk hierbij aan onder andere het logo, huisstijl, visuele identiteit, concept huisstijl, 2D of 3D animaties, productverpakkingen, fotografie en video.
Lanceren
Je hebt een pakket vol bruikbare producten waarin jouw merkverhaal is doorvertaald. Om deze ook bij je doelgroep terecht laten komen, levert Revontuli advies om dit op de juiste manier te lanceren.
Wil je hier geen omkijken meer naar hebben? Dan nemen wij dit helemaal voor jou uit handen.